Thursday, February 5, 2009

Futsal...

Semalam ofis aku wt match futsal....futsal ni start kol8pm until 9pm...mmg best n menyeronokkn..actually main futsal ni 2kali sebulan..tetapi ntah tiba2 bos aku seron0k main futsal, so dia wt seminggu sekali..aku enjoy jer..mmg suka futsal..hahhaha

Smlm mmg enjoy sgt dgn keletah dak ofis yg baru 1st time main..kebanykan aweks yg xpernah sepak bola..tiba2 sepak bola..mmg funny...ada yg tercampak kasut..ada yg kasut koyak la..mcm2 ragam dak2 ofis aku ni...tp smlm kak ita bini bos aku pengsan sekejap gara2 kena bola di muka tendangan maut dr En. azli...mau xberpinar mata kak ita..tapi sib baik sume ok...pastu si shima pula kena bola kt peha gara2 tendangan maut en mail....aku rasa lebam peha dia..ni la dia bila main futsal lelaki campur pompuan...tp yg penting sume enjoy...per2 pun korg tgk la gambar2 kt bawah ni pas main futsal..gambar semasa main xsempat nk snap..xde org leh tlg snap...



Muka pemain2 profesional sebelum main futsal dan sesudah main futsal...yg penting sume enjoy..


4 comments:

Lea IsNawi said...

salam singgah...

dr itu! said...

huhu

bersukan demi kesihatan...hahaks!!

Afir said...

serunuknyer mein futsal..huhu nk try
ah nnti

shyfull-zal said...

to alhaqimi:

jomla join futsal demi kesihatan qimi..hehehhe..main2 suka2 jer..

to afir;

mmg seronok futsal ni..better try main..xrugi per2 oun..cuba jgn xcuba..