Monday, November 24, 2008

Wikend yg bosan..

Last wikend adalah hari yg mmbosankan aku wlpn adik aku dtg dr JB...ntahla..sume benda aku buat aku xheppy..dlm kepala otak aku sik fikir dia jer..naper dgn aku ni...apa kena dgn aku ni..sik terfkir dia dh mkn ke blom..sihat ke x???ermmm..aku terlalu risaukan dia..maklomla family jauh kan..so, aku yg dekat ni nk sgt care dia..tapi dia mcm biasa nk xnk jer lyn aku..maybe ada benda wt dia mrh kt aku..actually sptutnya sabtu lepas, aku yg kena balik JB amik adik aku kt sana..but last2 minute akak aku nk tlong amik..klu x, last wikend aku kt JB..aku mmg xde mood nk balik JB..sbb krismas nanti pung aku balik gak...cuti panjang..nk rest ckop2..hr sabtu pg2 dh bgn gara2 nk balik jb tapi xjad kan..so, aku terus g ukm nk jog..but stadium digunakan ada sukan MOF..terbantut lg nk joging..ermmm..ilang mood terus nk jog..aku terus balik umah..kemas rumah..basuh baju n wt per yg patot..dlm kol 10 lebih..aku mula rs boring..xtau nk wtper..last2 aku tgk citer ntah per2 jer kt astro smpai buat aku terlelap..sedar2 aku terbangun dlm kol2 ptg..ermmm..still mls lg nk bangun dr katil..naper dgn aku ni..mls n bosan jer wikend ni..aku gagahkan la juga bangun..still bosan lg..aku nekad kuar umah kononnya nk g umah abg aku kt kelana jaya..tapi ntahla..kaki ni still mls jer nk melangkah kuar dr rumah..mcm ada benda yg menghalang aku..aku klu hati dh berat aku xteruskan...so, xjadi kuar..nk tau apa aku buat..tido lg smpai kol7..hahahha..dasyat tol tido wikend ni..mlmnya aku xkuar gak..mls sebab hujan..sejuk2 nk kuar..baik dok rumah..tgk sehati berdansa..ermmm..membosankan..ntah per2 jer..last2 aku tertido tanpa sedarkan diri until keesokan pg..

ahad yg juga membosankan...aku bangun lewat hr ni..hehehe..dlm kol10 lebih..sselalu klu weekdays kol5.30pg aku bgn...huhuhu..jauh beza tu..bgun2 kepala sakit sbb xbiasa bgun lewat kot..hp aku berdering secara tiba2..rupanya akak aku yg call dia dh gerak dr JB kol 10.30 pg td..minta aku tunggu kt hentian putra..aku jangka dlm kol4 dia smpai..aku bersiap2 n dlm kol2 aku gerak ke KL...ermm..bosannya sorg2 keluar wikend ni..aku singgah sat kt sogo dulu nk cari perfume..huhuhuhu..ada yg aku berkenan tp dh selalu sgt org guna..last2 xjadi beli..g srvey jer la dulu..xberapa ramai sgt kt sogo..maybe belom gaji kot..hehhehe..aku pusing2 la around sogo tu..3.30pm aku gerak ker putra amik akak n adik aku..
lebih kurang kol4.30pm dia smpai..ermmm..aku terus anta dia ker rumah akak aku kt setiawangsa..n then aku terus balik..hujan la pulak..kena bawa kete slow..xleh laju..huhuhu...smpila rumah dlm kol 6.30...ni la wikend aku yg bosan..xde per yg menarik..bosan!!bosan!!bosan!!

5 comments:

+ mika + said...

hurm...sian awak yer...aper kater utk ilangkan bosan tuh awak try explore sumthing pasal dri awk...i mean sumthing yg boley bg income ker...huhuhu...so, nanti xde la bosan sangat meh...duit pown dapat...pastuh leh banje saya...huhuhu... (^^,)

+ mika + said...

hurm...sian awak yer...aper kater utk ilangkan bosan tuh awak try explore sumthing pasal dri awk...i mean sumthing yg boley bg income ker...huhuhu...so, nanti xde la bosan sangat meh...duit pown dapat...pastuh leh banje saya...huhuhu... (^^,)

+ mika + said...
This comment has been removed by the author.
shyfull-zal said...

xplore per yerk yg boleh buat duit..ermm..xterfikir per lg..mcm awak berbakat dlm byk bidang..best kan..how's ur life??

+ mika + said...

saya ok jer wak...getting better each day...Alhamdulillah...

semua orang ader specialty sendiri la wak...ntah2 ada sumthing pasal awak yang xde pada orang lain...saya jadi macam neh pown sebab dari kecik dah didedahkan dengan seni...so, bila dah besar neh saya lebih ke arah tuh la...agaknyer la kot...huhu... =)