Tuesday, November 25, 2008

salah aku ker???

salah aku ker mengambil berat tentangnya..salahkah aku mengambil tahu tentangnya..salah aku ker???maybe salah aku sebab terlalu ambil tahu tentangnya..BUZY BODY org putih kata..apa yg aku buat sume xmemuaskan hatinya..naper????aku lebih rela melihat kesenangan dan kepuasan org lain drpd diri aku sendiri..aku lebih hepi bile melihat senyuman kebahagiaan dan kegembiraan di wajahnya....INSAN BIASA xboleh utk memuaskan sume hati org..itulah dinamakan INSAN BIASA..

11 comments:

+ mika + said...

awak x salah la...stop blaming yourself ok...orang cakap "memberi lebih baik dari menerima"...sekurang2nya awak dah buat setakat yang termampu...terpulang la pada dia untuk menilai...kalau dia betul sayang awak InsyaAllah dai boleh fikir balik semua tuh...mencintai seseorang tak semestinya kita perlu mengharap dia mencintai kita kembali sebab cinta tuh tak pernah bersyarat awak...

shyfull-zal said...

ermmm..ntahla mika..mmg sy xmengharapkan balasan per2 pun..sy cuma nk dia happy n bahagia jer..itu dh ckup utk sy..thanxs again on ur advice..

only +RIZAL+ said...

tak semua org suke mcm tu..
lain org lain la layanan nyer...
ppl are not the same~
BAHAGIA diri sndri dlu..
baru BAHAGIA kan org lain...

shyfull-zal said...

ermmm....

alhaqimi said...

??~~CRISIS

only +RIZAL+ said...

motip~ bulbul ader kt komen cni~
bulbul diam!

[danial][ma] said...

hej! shyfull-zal...thanks for folowing my blog...well, i would like to put this way...when we were kids, we don't think much about others, as long as we feel happy...when we grew up, the life became complex and complicated...why? too many feelings involved i guess...so let's turn back the clock...;-)

shyfull-zal said...

to rizal..
bulbul kwn blog.so, it's ok nk komen per pun..per2 pun thanx kt rizal concern gak..

i-chimera said...
This comment has been removed by the author.
i-chimera said...

sesetengah orang akan terasa rimas kalau kita terlalu ambik berat.. mungkin akan rasa mcm terkongkong...

Ya! ambik berat utuk org tersayang tu memang perlu. tapi biarlah berpada-pada.

shyfull-zal said...

to i-chemara

thanxs 4 ur opinion....mmg susah nk memuaskan hati semua org wlpn utk yg tersayang..byk kena berkorban...