Friday, November 14, 2008

LELAKI...APAKAH KAREKTOR ANDA????

Karektor seorang lelaki byk dipengaruhi oleh keadan sekeliling dimana mereka berada...ermmm..adakah semua lelaki mempunyai tanggapan dan impian yang sama? Sudah tentu jawapannya terletak pada cita-cita individu mengikut apa yg dihajati..sudah bersedia utk kenali identiti kelakian anda selama INI........

LELAKI KORPORAT

Kuat bekerja, pada badannya byk bulu, suka bergaul, bersemangat dan bercita2 utk menjadi pemimpin.Dia lebih suka mengarah, berani dan suka menjelajah. Dia tidak tekun sebaliknya dia lebih suka memulakan sesuatu tapi kemudian menyuruh org lain selesaikannya..lebih mementigkan lahiriah dan mudah bergaul tetapi agak kurang keyakinan terutamnya dr segi daya penarik...

Ini juga menyebabkan dia mudah rasa cemburudan kurang yakin dalam hubungan dgn wanita tmbah lg dia seorg yg panas baran, maka selalulah timbul keributan dan kekalutn dan berkasih syg..Nafsu syahwatnya tinggi..dan apabile mendapat teman hdup, dia adalah kekasih yg bersemangat tinggi n bernafsu..Cinta adalah amt penting bgnya..krana dia benci hdup bersendirian..ketika mula bercinta dia baik hati, mudah jenaka dan bersukaria tetapi apabila telah lama berkenalan dia menjadi dingin..



LELAKI SENI

lelaki yg tinggi imaginasinya..dan berbakat besar dlm seni.. maybe boleh mengukir dan melukis..suaranya juga merdu bile menyanyi dan sukakan muzik malah mgkin seorang ahli muzik..mudah bergaul, suka jenaka dan ketawa.kurang keyakinan dan merendah diri orgnya menyebabkan dia menggunakan bakat yg ada utk menarik perhatian wanita..lelaki yg stabil, konservatif dan agak keras hati yg tahu arah tujuannya..

lelaki in pntgkan keselamatan dr segi kewangan, begitu jg dlm segi rumah tangga dan atas sebab ini dia jarang ambil risiko atau memperjudikan dirinya..lelaki ini menantikan perkahwinannya dimana pd ms inilah dia merasakan selamat dan memilih pasangan hidup dgn agak teliti utk kekal berpanjangan..

lelaki ini juga dorongan syahwatnya kuat..lebih sukakan keselesaan, mkan dan mengumpul harta..kebolehan menghias rumah dan kesungguhannya menjadikan dirinya pasangan yg baik..dia jenis yg xsuka dengan idea atau buah fikiran org lain n ini menyebabbkan org disekelilingnya bosan berkwn dgn lelaki ini..



LELAKI BANDAR

lelaki ini mempunyai muka dan badan yg menarik. adab dan senyuman yg menarik menyebabkan org ramai tertarik dgnnya..seorg yg bijak berfikir, ingatan yg kuat dan teratur yg menyebablan ia pasangan yg menarik dan teratur. dia mungkin bekerja sbg jurujual dimana berpeluang memujuk dan mempengaruhi org lain. dlm mencari pasangan hidup, dia suka pompuan yg boleh berdikari, tidak pendiam dan cerdik..Cantik bukan menjadi keutamaan..

lelaki ini suka kpd luahan emosi kerana itu dianggap kebudakan dan remeh. dan krn itu dia bermasalah utk jatuh cinta lantaran mengaggap apbila jatuh cinta dia akan memberi byk kuasa kpd kekasihnya...dia tidak begitu berminat dlm hubngan kelamin dan mengaggap ia tidak menarik dan sedikit menjijikkan. dia menyelami hubungan kelamin kerana rasa ingin tahu bukan berasaskan rasa berahi..lelaki ini bukan kekasih yg bersungguh kerana sukar melibatkan emosi dalam bercinta..


LELAKI LEMBUT

lelaki ini menyembunyikan aspek dalaman yg lembut dgn kekerasan..lelaki yg amat sensitifdan mudah terusik dan mudah menangis, sifat ini amat menarik perhatian wanita dan menmbahkan simpati dan sifat keibuan terhadapnya..tetapi tidak patut dilakukan terlalu kerap kerana mungkin dituduh sbg pondan..kebahagian rumahtangga amat penting baginya dan rumahtangga yg bermasalah akan menyebabkannya berdukacita...

Jika dia belum berkahwin, dia mungkin tgl bersama ibu bapanya..dia tidak suka perfoya-foya..dan dalam pergaulan dia lebih suka mencari pasangan hidup..mencari pasangan hidup amat sukar bgnya..kerana dia kurang kemas, pemalu dan kurang dorongan serta dia perlukan wanita yg pandai menjaga rumah berharta dan pendapatan baik. antara kelemahannya dia suka mengkritik dan mengadu dan mengaggap tidak ada perkara yg benar memuaskan hatinya..suami yg ceria dan amat sukar utk 'bercerai'..

so, dimana karektor anda..huhuhu..fikirkan2 yerk..sume ni atas kajian semata2...

p/s..bg wanita tunggukan karektor anda yerk..huuhuhuh..akan menyusul kemudian..

No comments: