Tuesday, November 11, 2008

Tuesday Morning...

ermmm..xsabar2 aku tunggu hari ni..rasa lama jer nk jumpa pg ni..hehehe..dr mlm td hati aku minta cepatla berlalu mlm..ntah naper aku sendiri pun masih terfikir..pg ni aku agak lewat bangun dlm kul 6. padahal aku tido dlm kul11..penat sgt kot agaknya..start ptg smlm aku happy sgt sbb si dia balas msg aku 1 persatu..rasa happy xterkira..pastu mlm pun dia balas msg aku..ermm..buat aku tido pun mimpikan dia..hehehehe..pg ni aku gerak dr rumah kul7.15 pg..mcm biasa aku kuar rumah la nk ker ofis..n mcm biasa gak aku menempuh jem ..rasa mcm nk terbang jer elak dr jem..hhuhu..tapi apakandaya aku..smpai ofis dlm kul 8..aku g bekfast dulu..mkn nasi lemak n teh tarik..makanan n air fevret aku pg2.
Tepat jam kul8.25 aku pun naik ofis n mcmm biasa mulakan keje..heheheh tapi ntahla..kena buka email dulu n benda2 lain..hr ni maybe aku ceria ckit dr semalam..k la aku nk start keje dh..c u later..

No comments: