Wednesday, November 12, 2008

Sakit Tekak...

Pagi-pagi ni aku sakit tekak sgt...badan aku pun sejuk semacam..betul la jangkaan aku nk demam smlm..mlm td after Isyak pas mkn ubat aku li kt farmasi aku terus terlelap tido xsedarkan diri..pg ni bangun2 aku sakit kepala xterhingga..mmg jangkaan aku betul..demam..demam..ubat yg aku mkn mcm xsebati dlm badan aku jer..mcm xde effect..ntahla..farmasi kdg2 nk untung jer..


###ubat kt farmasi aku beli###

hr ni kena g ofis gak..byk keje yg nk kena settle..smlm seharian aku xbuat..hehehe..wlpn badan aku ni xsihat aku gagahkan la juga g keje..tekak aku still sakit n suara pun dh berubah serak2 basah..ermmm...mcmna nk bercakap dgn client..i'll try my best..huhuhu..ermmm..k la xde per lg nk ckp..utk student2 yg sedang menempuh exam..gdluck 4 ur exam..xkira la SPM, STPM or U level...gdluck utk sume..semoga dpt result yg gempak..wachaaaa.....

6 comments:

dr itu! said...

~~hoho... kesian tak sihat.. makan ubat n cukupkan rehat :)

shyfull-zal said...

ermmm..ntahla..tiba2 jer xsedap badan..oenat sgt kot kejer..hehehe..thanx qimi..

rizal kamaruzaman said...

heh! sdap name url blog kn....

shyfull-zal said...

hahahha..sedap ker zal..ermmm..itu jer yg terlintas kt kepala..mmg pun insan biasa...terima seadanya..

rizal kamaruzaman said...

bkn name blog...
url adress blog nih~
kt search bar atas tu....

shyfull-zal said...

oppss..sorry zal..silap faham la pula..ingatkan name blog..ermmm..byk makna tersirat disebalik nama tu..