Monday, November 17, 2008

Kecewa...

ermmm..wikend lepas adalah hari paling aku xsuka tempuh...mcm2 perkara berlaku pd diri aku..15nov mencatat sejrah dlm kamus hdup aku..hari yg membuatkan aku sakit sedalam2 hati aku..hanya aku n DIA yg tau..tapi apakandaya aku..aku redha n pasrah apa jua yg berlaku..aku merasa kecewa teramat sgt dgn apa yg terjadi..maybe ni dugaan hdup aku..ntahla..life must go on..aku tetap mcmni..tetap teruskan perjalanan hdup aku wlpn bersendirian..

time aku memerlukan sesorg utk bersama ku, mendengar luahan hati aku..time tu juga la aku bersednirian..tiada siapa yg peduli ttg aku..ntahla..apalah nasib diri aku ni..hanya mampu tersenyum tapi dlm tangisan...jiwa aku memberontak,,tapi aku xberdaya menahnnya..tuhan tolong la insan yg xberdaya ni..insan biasa...aku lemah selemahnya dlm menempuh dugaanmu..

2 comments:

+ mika + said...

sesungguhnya semua tuh dah diqadarkan ke atas kita...Dia sedang menguji sejauh mana kesanggupan kita untuk terima dan redha atas apa yang telah ditentukan...so, jgn berpaling dari-Nya...maka awk takkan sendirian lg...Dia sentiasa ada...

shyfull-zal said...

errmmm..yer betul DIA mmg sentiasa ada dgn kita..tapi kita jer yg xmampu utk bertahan dgn ujian dan dugaanNYA..